Wednesday 20 April 2011

Paperholic!


As I posted before, I am delighted to have been selected to exhibit at Artsmart, a design and art market on 1st and 2nd July. The official website has been uploaded! Now you can see what kind of stall holders will be there. My stall name is "Paperholic" as I will sell my paper-graphic-art and some products made with paper. Actually all the works look so cool! Let's brows and make sure you will be free for this event on 1st and 2nd July!

* * *

以前のポストでも紹介しましたが、7月1日と2日に開催される Artsmart というデザイン/アートマーケットの出店者に選ばれました。 オフィシャルサイトで出店アーティストが見れるようになりました。面白そうな作品/商品が沢山!楽しみです。ちなみに私はPaperholic(紙中毒者!笑)というストール名で出店します。紙もの沢山。